Noll foto inspiration? Här kommer 3 tips!

Ibland så kan man ju känna sig väldigt fotosugen, men man har ingen aning vad man ska fota och har noll inspiration. Det brukar hända mig ofta, och jag tror det händer säkert många andra också
Så här kommer tre tips om vart man kan få/hitta foto inspiration ifrån:

1.
Weheartit.com -Jag tror många vet vilken sida det är, men för er som inte vet så är det en sida med massa fina & underbara bilder. Jag kan sitta och kolla i timmar där och få hur mycket inpiration som helst!


Från weheartit.com

2. Fototidningar - Fototidningar är också bra & roliga! Om man har tråkigt så kan man ju läsa dom, man får inspiration & tips därifrån också. Dom som jag brukar läsa är Digitalfoto/FOTO. Dom brukar ju vara ganska dyra, men man behöver ju inte köpa, man kan låna från biblioteket helt gratis (y)



3. Fotobloggar - Det finns massa bra fotobloggar! Några bra fotobloggar är: Tinkerbella, Michaela, Lina, Therese & Annika

Kommentarer
Postas av: ANTON - målet att bli fotograf

tack så mycket! :)

2011-04-08 @ 21:04:48
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postas av: Pia -Smilinggirls!

Älskar alla tre tips! :)

2011-04-15 @ 21:37:37
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0