Torget med Amanda

Hejhej!
Har inte skrivit så ofta i bloggen dom här senaste dagarna, men det är bara för att det har varit problem med internet.
Vaknade kl halv tio, åt frukost och kollade på tv. Sen var jag med Amanda. Vi var i torget, och det va jättekul!
Hahah, vi såg ett par röda skor med klack, och skorna var så HÖGAA! Asså dom var typ som hela mitt mitt ben! Helt sjukt, hahah! Efter torget gick jag hem. Sen tror jag att jag bara ska vara hemma och kolla på en film.
Förresten.. Vad har hänt med kommentarerna, typ ingen kommenterar längre. Så börja kommentera mer! (y) :)


hahaha, såhär såg skorna ut.
(dom kanske inte ser så höga ut på bilden, men i verkligheten är dom det!)

Kommentarer
Postas av: ♥

Ska köpa skorna imon :)

2009-12-30 @ 19:03:37
Postas av: Sara

Hahha, nej! för jag ska köpa dom

dom är fan världens snyggaste skor! (y)



NOT

2009-12-31 @ 11:47:51
URL: http://onlyssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0