Black Swan



Såg Black Swan i lördags med några goa kompisar!
Ärligt talat så blev jag lite besviken, jag hade hört att denna filmen var verkligen jättebra! Jag tycker den var bra, men dock inte så som jag förväntade mig och inte direkt världens bästa film
Men den var ändå bra, spännande och läskig. Fast den var lite konstig ibland, man förstod inte riktigt. Men jag tycker ändå den visade ett bra budskap. En ballerina lever inte i en helt perfekt värld, dom måste kämpa väldigt mycket och dom kan träffa på hinder på vägen..
Filmen får 4/5 poäng

Trailern:

Kommentarer
Postas av: Ida

Jag älskade den :)

2011-04-09 @ 15:17:14
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postas av: Cassandra

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 10:53:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0