Hello rainy day


Sony a500

Vart har solen tagit vägen? Nästan hela dagen har det regnat.. Men det e är faktiskt ändå rätt mysigt med lite regn ;)
Idag har jag inte gjort så mycket, har bara varit hos min mormor & morfar
För en stund sen tog jag ''dagens outfit'' bilder, dom kommer upp senare!
Det var så längesen jag la ut dagens outfit, men det var ju bara för att jag inte hade ett stativ
Men nu har jag äntligen ett stativ, köpte det i polen. Så nu kommer jag lägga ut dagens outfit ganska ofta!

Later <3

Kommentarer
Postas av: Beatrice

Vad fin blogg du har! Jag skulle bli HUR glad som helst om du skulle vilja överraska mig genom att lägga till mig på bloglovin, verkligen. Kom igen, överraska mig! :-D

2010-07-25 @ 18:49:54
URL: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0