Dagen..

var både bra & dålig..
Det började med att jag vaknade kl 06.40 och jag var såå jävla trött!
Jag hållde nästan på att somna om, men jag fick tvinga mig att hålla ögonen öppna
Och skoldagen var seeeg!
Och när jag kom till skolan, var det ingen där, eller bara jag och en kille
Men sen när vi började kom några, men vi var typ bara 12 st :s
Nästan alla är sjuka..
Jag hade ont i armarna och ryggen hela tiden, det kändes som att mina armar var helt förlamade
På spanskan fick vi tillbaka våra prov och jag fick 64,5/71 =)
Sedan har jag typ bara varit hemma & chillat..

Bara en äkta vän kan se tårarna bakom ett falskt leende.

Kommentarer
Postas av: linnea

sv; ofc, den handlar ju om kissie :*

2009-11-05 @ 20:23:09
URL: http://linneablomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0