Svar på frågorna till frågestunden.

vad gillar du att göra?
Jag gillar att vara med familjen & vänner, fotografera och att bowla

vad gör du efter skolan?
Går hem & gör läxorna, kollar på tv o sånt.

vad vill du bli?
hmm.. vet faktiskt inte. Men kanske fotograf eller läkare

gillar du någon just nu?
haha, nej

vilket är ditttt favorit ämne?
NO/SO och bild

vilken är din favorit blogg?
fokis.se. Hennes blogg är mer annorlunda än andra bloggar

vart bor du ?:)
Jag bor i Göteborg!

Varför går du inte i någon sport? :P
Jag går faktiskt i någon sport. Jag går i fotboll, började för några månader sen

Om du fick välja vilken skola du ville, vilken skulle det vara då?
Kanske Drakbergsskolan

Saknar du jeanette?
Jaaa! det gör jag verkligen :(

Vem av dina kompisar står dig närmast? :)
Jasmine & Michelle

Vilken är din favorit låt just nu?
har många favorit låtar, tex Meet me halfway, Let's dance och Your love is my drug

Favorit film?
Twilight

Brukar du läsa böcker, isånnafall vilken är den bästa bok du läst?
Ja, jag brukar läsa väldigt ofta. Den bästa boken jag har läst är Ljudet av ditt hjärta

Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
NO/SO och Bild

Vilka bloggar läser du?
Mina vänners bloggar, fokis.se, kenzas.se, tinkerbella.blogg.se m.m

Vad är din största rädsla!
Att någon nära vän/familjmedlemm ska dö

Vad fick dig att vilja börja blogga?
En vän tipsade mig om det och jag tyckte att det verkade kul att blogga

Vem e din idol?
Ke$ha, Beyonce,  twilight gänget och massa fler!

Vad brukar du kolla på för program på tv?
2½ men, musik, disaster date och filmer

Vem saknar du mest just nu?
Jeanette<3 :(

vilken är din favoritblogg?
fokis.se

Vilken av dina klänningar gillar du mest?
Hahah, vet faktiskt inte :P

favorit affär ? :)
Bikbok & Ginatricot

vem gillar du mer som vän? ;)
Ingen :P


Kommentarer
Postas av: Z A N D R A :)

sv: härligt! :D

jo, det är bra :)

vad gör du då?

2010-01-19 @ 15:55:58
URL: http://decevven.blogg.se/
Postas av: Evelina

Vad tycker du om mina nya inköp och min outfit?

Kram!

2010-01-19 @ 18:25:15
URL: http://missevelina.blogg.se/
Postas av: Besa

Jätte fin blogg sara <3

2010-01-24 @ 12:41:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0