Nya frölunda torg

Har missat lite inlägg, men ska försöka vara mer aktiv ;)

I alla fall.. Dagen började med att jag vaknade ungefär kl 08.00 och jag var faktiskt jätte pigg :s
Men det är säkert bara för att jag vaknar tidigt när jag ska till skolan, så jag har säkert blivit van att vakna tidigt varje dag nu xd
Sedan, ska jag till frölunda torg, dom har ju typ byggt om nytt nu
Jag skulle egentligen dit med Jasmine och Jennie, men Jasmine kunde inte, så jag ska gå dit med mamma, Nora och Natalia
Och sen ska jag köpa lite godis och kanske typ hyra en film

Hoppas ni får ett bra höstlov! :)
Puss&Kram // Sara

Kommentarer
Postas av: ♥

Kul dag du hade :)<3

2009-10-26 @ 12:23:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0