Idrottsdag

Tja! Idag var det ingen vanlig skoldag med lektioner o sånt, vi hade idrottsdag :P
och det var skitkul! Först gick jag till Frölunda torg, för jag skulle ta bussen därifrån och åka till askims ishall för vi skulle åka skridskor. Men det var inte så kul när jag stod och väntade där i torget.. Det var typ en man som kollade hela tiden på mig :s, han var fan skitläskig och han såg så konstig ut. Han stirrade hela tiden på mig..!
aa, men sen när bussen kom åkte vi till ishallen,
Jag trodde att jag inte skulle kunna åka skridskor så bra, men jag kunde faktiskt åka ganska bra ändå (a)
Det var faktiskt skitkul!
Och sedan efter det åkte jag och Jasmine hem till mig, för vi fick sluta tidigare så det var typ en timme kvar tills vi hade bamba. Vi kollade på tv och åt chokladkaka :P
Sedan gick vi till bamba, och efter bamba skulle vi spela pingis, haha jag sög :$
Men det var en rolig dag i alla fall! :)
Sedan ska jag till mormor & morfar med Nora och pappa.


En gammal bild från sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0