Even if the sky is falling down..

Rubriken har inget med texten att göra..

Vaknade kl 06.40, och jag var sååå trött (som vanligt xd)
Jag hatar verkligen att vakna tidigt, önskar att skolan kunde typ börja kl 11 eller 12, men tyvärr så e det inte så..
Aa, men i alla fall, var i skolan. Första lektionen var matte.. och sen hade vi svenska, och efter det hade vi geografi, förresten jag glömde skriva om dagen igår, men på geografin igår fick vi tillbaka våra prov och jag fick 31/32, WOHO :D är jättenöjd!
aa, men sen när vi skulle ha bamba, gick jag, Jennie och Jasmine hem till Jennie för det va inte god mat i bamba
Vi åt macka och drack julmust och åt lite godis och kolla på tv o så och va med Jennies katter, fast jag e typ rädd för katter :$ hahah, asså jag vet faktiskt inte varför..
Sedan på sista lektionen skulle vi ha spanska, men den var inställd så vi fick gå hem tidigare
Och nu ska jag bara vara hemma och snart ska jag duscha

Förresten, jag funderar på att byta designer och byta header o sånt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0