Dop för lilla Lisa (L)

Hejhej ! :)
Idag har jag varit på dop, det var min kusin Lisa som döptes.
Hon e sååå söt ! (a)<3
Först var vi i kyrkan i typ en timme, det var inte så många personer där, typ bara 20 eller nåt.
Sedan efter kyrkan gick vi alla som var med på dopet till en turkisk resturang.
Jag åt kebbab med potatis och lite sallad, det var gott!
Sedan efter det åkte jag hem och nu sitter jag här och skriver och mormor och morfar är hemma hos oss.



Dagens outfit (:


Hahhaha, tårtan :P


Ha en bra kväll!






Kommentarer
Postas av: jasminefernelidandersson

hehe hej fin tårta ,, vem e lisa.

och fin bild:P

2009-11-21 @ 16:00:19
URL: http://jasminefernelidandersson.blogg.se/
Postas av: Anonym

fin tårta ,, vem e lisa ,,,

fin bild:P

2009-11-21 @ 16:02:28
Postas av: Sara

Lisa är min kusin :)

2009-11-21 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0