Danmark

Hejhej !
Jag har inte skrivit på typ 3 dagar
men det är bara för att jag har varit i Danmark med min familj
Vi åkte dit på fredagen och kom hem på söndagen
Vi åkte bil dit och det tog ungefär 4-5 timmar, det var jobbigt, men vi tog lite pausar och åt o så
Vi bodde i en stuga och nära stugan fanns typ ett ställe som kallades Lalandia
Asså det är en stor byggnad inomhus, det finns massa saker man kunde göra där
Tex: Bada, bowla, spela minigolf, åka skridskor, kolla på bio och mycket mer
Det var skitkul där, vi bowlade, badade och kollade på bio
vi kollade på This is it, den var ganska bra..
Och på badet fanns det också en jätterolig rutchelkana (stavning)
Den var typ som en ''ström'' eller asså alla kunde åka på en gång, svårt och förklara men den var i alla fall jätterolig
I alla fall, det var skitkul där.. Önskar att vi kunde varit där i typ en vecka, men jag hade skola o sånt och mamma och pappa skulle jobba :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0