Jullov & ny design

Hejhej, äntligen är det jullov! så himla skönt att inte behöva vakna så tidigt och att slippa skolan (y)
Aa, men i skolan kollade vi först på simspons. Efter det gick vi till kyrkan, vi var där i typ en halvtimme. Och sen hade vi bamba och efter det samlades vi i klassrummet och sen slutade vi. Det var en väldigt kort dag i skolan.
Efter skolan var jag med Ranin. Vi var hemma hos henne och spelade singstar, haha det var kul, men jag sög och jag kunde knappt prata sen för vi hade sjungit så länge. Sen åt vi lite o kollade på tv o bara chilla. Tack för en rolig dag, Ranin! <3
Förresten, jag har fixat en ny design nu, är faktiskt väldigt nöjd med den, speciellt bakgrunden.



Hihi, en liten söt tomte ;)

Kommentarer
Postas av: Michelle

Haha det är typ en tradition att kolla på simpsons julavsnitt på grevegård :P



Vi får göra något snart!<3

2009-12-19 @ 11:12:02
URL: http://denlillafotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du nån blogg?:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0